Zinzino – en bedre verden, gennem forståelse.

Verdensfred kontra bundlinie.

Det er næppe nogen overraskelse, at virksomheder favoriserer bundlinien. Det kan være over miljø og hvad der ellers, måtte være godt, for samfundet som helhed.
Men flere og flere virksomheder, vælger en mere langsigtet tilgang, til bundlinien.
Det er godt for miljøet, for medarbejderne, for kunden og derfor i sidste ende bedre for virksomheden og dennes bundlinie.

Verden er i forandring.

Vi er som forbrugere, med til at forandre verden. Vi bliver mere bevidste, om hvad vi vil være med til. Et populært udtryk er, at stemme med sine fødder.
Hvis der er noget vi ønsker anderledes, så er vi nød til at ændre hvem vi støtter.
Der er intet galt, med at være en stor virksomhed. Men den virksomshed skal være baseret på gode, sunde værdier. Desuden skal virksomheden, være moralsk velfunderet.

Zinzino benytter sig af direkte salg. Det i sig selv, er knap så specielt, selv om Direkte Salg tidligere ansås, som værende anderledes. Men i dag, vælger flere og flere virksomheder, den forretnings form. Lige som flere og flere IT virksomheder, har valgt at benytte konsulenter frem for at ansætte folk. Håndværksfaget laver ting på akkord, af samme årsag. Det er med til at holde udgiften på arbejdskraft op imod det der reelt bliver produceret. Kontra, at have ansatte der ikke producerer noget, men alligevel skal have løn.

Hvad gør Zinzino speciel?

Zinzino startede i 2005, men med en helt klart målsætning. Kunden i fokus.
Det lyder måske simpelt nok, for det siger alle virksomheder. Men indenfor direkte salg, var det tidligere sådan, at det handlede om at finde så mange forhandlere som muligt.
Det er sandt, i en hvis udstrækning, at du stadig skal bruge et team af forhandlere, for at tjene de store penge. Men, du kan have 1010 forhandlere med 1 kunde hver, eller f.eks. 20 forhandlere med 100 kunder hver, og du har stadig 2020 forbrugere af et produkt.

Forskellen er, at de fleste af de 1010 partnere i eksempel et, ikke tjener nogen penge, mens en forhandler med 100 egne kunder, har en stadil indkomst.

Da Zinzino i 2005, meldte ud at de ville fokuserer på kunder, grinede en hel industri.
Nogle få visionære personer, rystede en anelse i pelsen, for de havde set skriften på væggen. I oktober 2012 meldte Europa ud, at for at drive virksomhed indenfor Direkte Salg, i alle medlemslande. Så skulle en virksomhed minimum have 50% af sin indtægt fra kunder. Specificeret, en kunde har intet økonomisk incitament og kan altså ikke tjene penge fra firmaet.

I Zinzino, kommer mere end 70% af indtægten fra kunder.

Updated: 5. marts 2018 — 21:37
Watski © 2015 Frontier Theme